Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін
|
|
Creator |
Микитюк, Сергій Олександрович
|
|
Subject |
ресурсний підхід
правові знання просвіта |
|
Description |
У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання
|
|
Date |
2013-06-05T11:29:11Z
2013-06-05T11:29:11Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Микитюк С. О. Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 54-61.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|