Запис Детальніше

Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін
 
Creator Микитюк, Сергій Олександрович
 
Subject ресурсний підхід
правові знання
просвіта
 
Description У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змі­нює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання
 
Date 2013-06-05T11:29:11Z
2013-06-05T11:29:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Микитюк С. О. Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 54-61.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580
 
Language uk_UA
 
Publisher НТУ "ХПІ"