Запис Детальніше

Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході
 
Creator Дольська, Ольга Олексіївна
 
Subject педагогічна практика
телеологічний аспект
каузальний аспект
цілеспрямованість суб'єкта
структурно-знанієвий аспект
діючий суб'єкт
зміст освіти
регуляційно-комунікативний аспект
виховний процес
гуманістично орієнтоване суспільство
інтеграційні процеси
філософська інтеграція
саморефлексивность
педагогічне мислення
плюродисциплінарний підхід
 
Description В статті аналізується такий тип раціональності, як методологічна раціональність в освіті. Вказується на необхідність її використання при впровадженні в педагогічні практики трансдисциплінарності.
 
Date 2013-06-10T09:04:48Z
2013-06-10T09:04:48Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Дольська О. О. Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході / О. О. Дольська // Переяславская рада: её историческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации: сб. науч. тр.: по матер. VI Междунар. науч.-практич. конференции, 15-16 декабря 2011 г. / ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2012. – С. 537-541.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/823
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"