Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході
|
|
Creator |
Дольська, Ольга Олексіївна
|
|
Subject |
педагогічна практика
телеологічний аспект каузальний аспект цілеспрямованість суб'єкта структурно-знанієвий аспект діючий суб'єкт зміст освіти регуляційно-комунікативний аспект виховний процес гуманістично орієнтоване суспільство інтеграційні процеси філософська інтеграція саморефлексивность педагогічне мислення плюродисциплінарний підхід |
|
Description |
В статті аналізується такий тип раціональності, як методологічна раціональність в освіті. Вказується на необхідність її використання при впровадженні в педагогічні практики трансдисциплінарності.
|
|
Date |
2013-06-10T09:04:48Z
2013-06-10T09:04:48Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дольська О. О. Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході / О. О. Дольська // Переяславская рада: её историческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации: сб. науч. тр.: по матер. VI Междунар. науч.-практич. конференции, 15-16 декабря 2011 г. / ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2012. – С. 537-541.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/823 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|