ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
БОЙКО, Наталія Іванівна
|
|
Date |
2012-02-16T08:47:31Z
2012-02-16T08:47:31Z 2008 |
|
Identifier |
Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Бойко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/494 |
|
Description |
Досліджено проблему вдосконалення самостійної роботи студентів як провідної форми навчання у ВУЗ за умов Болонської декларації. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади її організації. Запропоновано систему та інноваційну технологію організації самостійної роботи студентів. Здійснено експериментальне дослідження з метою визначення ефективності її організації з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розроблено відповідну модель та визначено основні функції використання ІКТ в організації самостійної роботи студентів. Досліджено особливості реалізації ІКТ різних типів та визначено їх вплив на ефективність самостійної роботи. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів ІКТ для вдосконалення організації самостійної роботи студентів. Доведено, що впровадження даних технологій сприяє більш повному оволодінню студентами системою знань і вмінь, сприяє розвитку творчої спрямованості пізнавальної діяльності студентів, допомагає формуванню відповідних професійних і особистісних якостей.
The thesis contains results of theoretical and experimental researches into a problem of activating the process of forming skills and habits of self-dependent work with usage of new informational technologies (NIT) in practice of a higher pedagogical educational institution. The state of a problem of preparation of the students to self-educational work and its management was analyzed. The factors which influence process of formation of skills and habits of self-educational work were reviewed. The process of formation of skills and habits of self-educational work is divided into three large units: motivational, technological and organizational. The motives of intellectual prompting are the most reliable basis of fastening and further development of cognitive concern in self-educational work, and for effective process of formation of skills and habits of self-educational work it is necessary to model general methods of cognitive activity, which are constructed on the oriented fundamentals of operating of the third or fourth level, which one then should be a subject of a special digestion. The feasibility of definite types of NIT for activating the process of forming skills and habits of self-educational work is justified. The method of introduction them into educational process of the higher school is developed. The basic results of the dissertation have found the practical application in the educational process of National Dragomanov Teacher’s Training University. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
|
|
Subject |
самостійна робота студентів
організація самостійної роботи студентів засоби інформаційно-комунікаційних технологій структурно-функціональна модель організації самостійної роботи студентів принципи та умови організації самостійної роботи студентів із використанням засобів ІКТ forming of skills and habits self-educational work self-dependent educational activity self-dependent research activity new informational technologies 378.147.221:044(043) |
|
Title |
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
|
Type |
Other
|
|