Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку
Инновационная деятельность предприятий молочной промышленности как средство повышения конкурентоспособности на рынке Innovation of the dairy industry as a means of increasing competitiveness in the market |
|
Creator |
Божидарнік, Тарас Вікторович
Божидарник, Тарас Викторович Bozhydarnik, Taras Viktorovych Божидарнік, Наталія Володимирівна Божидарник, Наталия Владимировна Bozhydarnik, Nataliia Volodymyrivna |
|
Subject |
конкурентоспроможність
інновації лізинг молочна промисловість конкурентоспособность инновации лизинг молочная промышленность competitiveness innovation leasing dairy industry |
|
Description |
У публікації розкривається проблеми підвищення конкурентоспроможності молочної продукції, через інноваційну діяльність підприємств, що здатна забезпечити розробку, освоєння нових видів продукції, забезпечити високий рівень якості та цінові переваги, формувати умови для активного просування на зовнішні ринки. Тому проблема розвитку інноваційної діяльності вкрай актуальна для розглянутої промисловості. Розглядається стан ринку молока, проблеми діяльності молокопереробних підприємств та запропоновані основні напрями розвитку. В публикации раскрывается проблемы повышения конкурентоспособности молочной продукции, через инновационную деятельности предприятий, способной обеспечить разработку, освоение новых видов продукции, обеспечить высокий уровень качества и ценовые преимущества, формировать условия для активного продвижения на внешние рынки. Поэтому проблема развития инновационной деятельности крайне актуальна для рассматриваемой промышленности. Рассматривается состояние рынка молока, проблемы деятельности молокоперерабатывающих предприятий и предложены основные направления развития. The publication reveals the problem of increasing the competitiveness of dairy products, through innovative activities of enterprises that can provide development, development of new products, ensure high quality and cost benefits, to form necessary conditions for promotion to foreign markets. Therefore the problem of innovation is extremely relevant for the considered industry. A condition of the milk market, the problem of the milk business and suggested the main directions of development. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-17T08:26:56Z
2012-02-17T08:26:56Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божидарнік Т.В. Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку / Т.В. Божидарнік, Н.В. Божидарнік // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 85-89.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330 |
|
Language |
uk
|
|