Запис Детальніше

Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку
Инновационная деятельность предприятий молочной промышленности как средство повышения конкурентоспособности на рынке
Innovation of the dairy industry as a means of increasing competitiveness in the market
 
Creator Божидарнік, Тарас Вікторович
Божидарник, Тарас Викторович
Bozhydarnik, Taras Viktorovych
Божидарнік, Наталія Володимирівна
Божидарник, Наталия Владимировна
Bozhydarnik, Nataliia Volodymyrivna
 
Subject конкурентоспроможність
інновації
лізинг
молочна промисловість
конкурентоспособность
инновации
лизинг
молочная промышленность
competitiveness
innovation
leasing
dairy industry
 
Description У публікації розкривається проблеми підвищення конкурентоспроможності молочної продукції, через інноваційну діяльність підприємств, що здатна забезпечити розробку, освоєння
нових видів продукції, забезпечити високий рівень якості та цінові переваги, формувати умови для активного просування на зовнішні ринки. Тому проблема розвитку інноваційної діяльності вкрай актуальна для розглянутої промисловості. Розглядається стан ринку молока, проблеми діяльності молокопереробних підприємств та запропоновані основні напрями розвитку.
В публикации раскрывается проблемы повышения конкурентоспособности молочной продукции, через инновационную деятельности предприятий, способной обеспечить разработку, освоение новых видов продукции, обеспечить высокий уровень качества и ценовые преимущества, формировать условия для активного продвижения на внешние рынки. Поэтому проблема развития инновационной деятельности крайне актуальна для рассматриваемой промышленности. Рассматривается состояние рынка молока, проблемы деятельности молокоперерабатывающих предприятий и предложены основные направления развития.
The publication reveals the problem of increasing the competitiveness of dairy products, through innovative activities of enterprises that can provide development, development of new products, ensure high quality and cost benefits, to form necessary conditions for promotion to foreign markets. Therefore the problem of innovation is extremely relevant for the considered industry. A condition of the milk market, the problem of the milk business and suggested the main directions of development.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-17T08:26:56Z
2012-02-17T08:26:56Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Божидарнік Т.В. Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку / Т.В. Божидарнік, Н.В. Божидарнік // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 85-89.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
 
Language uk