Запис Детальніше

Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Инновационные методы влияния на потребителей: аромамаркетинг
Innovative methods of influence on consumers: aromamarketing
 
Creator Окландер, Тетяна Олегівна
Окландер, Татьяна Олеговна
Oklander, Tetiana Olehivna
 
Subject аромамаркетинг
инновационные методы
целевой сегмент
маркетинговые инструменты
aromamarketing
innovative methods
target market
marketing tools
аромамаркетинг
інноваційні методи
цільовий сегмент
маркетингові інструменти
 
Description Стаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація
аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.
Статья посвящена разработке теоретических положений формирования маркетингового инструментария эмоционального воздействия на потребителей. Доказана роль аромамаркетинга как инструмента обеспечения стимулирования сбыта. Приведенный алгоритм действия и типологизация аромамаркетинга. Определены целевые сегменты рынка.
The article is devoted to the development of theoretical propositions forming a marketing tool emotional impact on consumers. Aromamarketing proven role as an instrument of sales promotion. This algorithm acts and typology aromamarketing. Identified target market segments.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-17T08:42:03Z
2012-02-17T08:42:03Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг / Т.О. Окландер // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
 
Language uk