Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Инновационные методы влияния на потребителей: аромамаркетинг Innovative methods of influence on consumers: aromamarketing |
|
Creator |
Окландер, Тетяна Олегівна
Окландер, Татьяна Олеговна Oklander, Tetiana Olehivna |
|
Subject |
аромамаркетинг
инновационные методы целевой сегмент маркетинговые инструменты aromamarketing innovative methods target market marketing tools аромамаркетинг інноваційні методи цільовий сегмент маркетингові інструменти |
|
Description |
Стаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку. Статья посвящена разработке теоретических положений формирования маркетингового инструментария эмоционального воздействия на потребителей. Доказана роль аромамаркетинга как инструмента обеспечения стимулирования сбыта. Приведенный алгоритм действия и типологизация аромамаркетинга. Определены целевые сегменты рынка. The article is devoted to the development of theoretical propositions forming a marketing tool emotional impact on consumers. Aromamarketing proven role as an instrument of sales promotion. This algorithm acts and typology aromamarketing. Identified target market segments. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-17T08:42:03Z
2012-02-17T08:42:03Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг / Т.О. Окландер // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332 |
|
Language |
uk
|
|