Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві
Теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии Theoretical principles of marketing management in enterprise |
|
Creator |
Комарницький, Ігор Михайлович
Комарницкий, Игорь Михайлович Komarnitsky, Ihor Myhailovych Цар, Галина Василівна Цар Цар, Галина Васильевна Tsar, Halyna Vasylivna |
|
Subject |
маркетинговий менеджмент
процес підприємство маркетинговый менеджмент процесс предприятие marketing management process enterprise |
|
Description |
Досліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент».
Исследовано, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Усовершенствованы определения экономической категории «маркетинговый менеджмент». Studied, analyzed and summarized theoretical basis of marketing management in the enterprise. It is improved determination of economic categories “marketing management”. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-17T11:45:43Z
2012-02-17T11:45:43Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Комарницький І.М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 110-116.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 |
|
Language |
uk
|
|