Запис Детальніше

Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві
Теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии
Theoretical principles of marketing management in enterprise
 
Creator Комарницький, Ігор Михайлович
Комарницкий, Игорь Михайлович
Komarnitsky, Ihor Myhailovych
Цар, Галина Василівна
Цар Цар, Галина Васильевна
Tsar, Halyna Vasylivna
 
Subject маркетинговий менеджмент
процес
підприємство
маркетинговый менеджмент
процесс
предприятие
marketing management
process
enterprise
 
Description Досліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент».
Исследовано, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Усовершенствованы определения экономической категории «маркетинговый менеджмент».
Studied, analyzed and summarized theoretical basis of marketing management in the enterprise. It is improved determination of economic categories “marketing management”.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-17T11:45:43Z
2012-02-17T11:45:43Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Комарницький І.М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 110-116.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
 
Language uk