Запис Детальніше

Маркетингові інновації банків з іноземним капіталом в Україні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові інновації банків з іноземним капіталом в Україні
Маркетинговые инновации банков с иностранным капиталом в Украине
Marketing innovations of banks with foreign capital in Ukraine
 
Creator Гусєв, Ярослав Олександрович
Гусев, Ярослав Александрович
Gusev, Yaroslav Oleksandrovych
 
Subject маркетинговая инновация
банковский маркетинг
иностранный капитал
банковские услуги
концентрация
marketing innovation
bank marketing
foreign capital
banking services
concentration
маркетингова інновація
банківський маркетинг
іноземний капітал
банківські послуги
концентрація
 
Description Стаття присвячена аналізу сутності і масштабів впровадження маркетингових інновацій, пов`язаних з входженням у фінансовий сектор України іноземних банків. У дослідженні автором
було виявлено ключові напрямки впливу експансії іноземних банківських установ на динаміку оновлення і модернізації вітчизняного ринку фінансово-кредитних послуг, особливості
розгортання конкурентної боротьби за споживачів та окремі сегменти бізнес-простору, характер процесу універсалізації діяльності банківських структур і значення якості банківського
обслуговування. Було визначено стимули до пошуків банками нових підходів у напрямку розширення власної діяльності, в першу чергу шляхом освоєння інструментів банківського маркетингу.
Статья посвящена анализу сущности и масштабов внедрения маркетинговых инноваций, связанных с вхождением в финансовый сектор Украины иностранных банков. В исследовании автором были выявлены ключевые направления влияния экспансии иностранных банковских учреждений на динамику обновления и модернизации отечественного рынка финансово-кредитных услуг, особенности развертывания конкурентной борьбы за потребителей и отдельные сегменты бизнес-пространства, характер процесса универсализации деятельности банковских структур и значение качества банковского обслуживания. Были определены стимулы к поискам банками новых подходов в направлении расширения собственной деятельности, в
первую очередь путем освоения инструментов банковского маркетинга.
This paper analyzes the essence and the scale of implementation of marketing innovations related to the entry in Ukraine’s financial sector by foreign banks. In a study author has found the key areas of influence of the foreign banks expansion on the dynamics of renewal and modernization of the domestic market for financial and credit services, features of the competition intensification for consumers and segments of business space, the essence of a process of universalization of banking institutions and the quality of banking services. It was determined banks’ incentives for looking for new approaches towards expanding its own operations, primarily through the development of bank marketing tools.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-17T11:57:02Z
2012-02-17T11:57:02Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Гусєв Я.О. Маркетингові інновації банків з іноземним капіталом в Україні / Я.О. Гусєв // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 151-158.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24338
 
Language uk