Запис Детальніше

Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20425/
 
Title Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі
теорії мовленнєвої діяльності
 
Creator Сіранчук, Н. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті висвітлено й науково обґрунтовано процес формування лексичної компетентності молодшого
школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Науково доведено поняття "лексико-граматична
будова мовлення". Визначено найефективніші принципи щодо побудови методики формування лексичної
компетентності на функціональній основі. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра"
значно ширше за поняття знання, уміння та навички з лексики, оскільки концентрує у собі
спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи,
передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер-самостійність, цілеспрямованість,
вольові якості.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20425/1/72-76.pdf
Сіранчук, Н. М. (2015) Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 72-76. ISSN 2076-6173