Запис Детальніше

Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20436/
 
Title Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект
 
Creator Пономаренко, Н. Г.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки
експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний
досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку
освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові
вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти.
Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20436/1/88-91.pdf
Пономаренко, Н. Г. (2015) Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 88-91. ISSN 2076-6173