Запис Детальніше

Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20440/
 
Title Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної
толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів
 
Creator Палько, І. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності
майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий,
операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної
характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а
саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного,
оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі
когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що
формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця
соціальної сфери.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20440/1/108-112.pdf
Палько, І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 108-112. ISSN 2076-6173