Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/13963/
978-966-931-050-7 |
|
Title |
Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури
Развитие литературоведческой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы The development of the literary competence of future the ukrainian language and literature teachers |
|
Creator |
Базиль, Людмила Олександрівна
|
|
Subject |
Видані в Україні
|
|
Description |
У монографії окреслено методологічні засади розвитку літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури в умовах вищого педагогічного навчального закладу; розкрито поняттєво-категорійний апарат наукової проблеми. Теоретично обґрунтовано сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури; охарактеризовано зміст і структуру літературознавчої компетентності майбутнього вчителя-словесника. Проаналізовано сучасний стан розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів; виявлено й теоретично обґрунтовано чинники розвитку досліджуваного утворення у вищих педагогічних навчальних закладах. Змодельовано й теоретично обґрунтовано науково-методичну систему розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури; схарактеризовано технологію поетапного розвитку означеної компетентності у процесі літературознавчої діяльності, обумовленої специфікою літературознавства й освітніми вимогами професійної підготовки майбутніх учителів-словесників. Обґрунтовано методичні засоби реалізації технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури. Адресується фахівцям у галузі теорії і методики професійної освіти, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих педагогічних навчальних закладів. В монографии обозначены методологические основы развития литературоведческой компетентности будущего учителя украинского языка и литературы в условиях высшего педагогического учебного заведения; раскрыто понятийно-категорийный аппарат научной проблемы. Теоретически обоснована сущность литературоведческой компетентности учителя украинского языка и литературы; охарактеризовано содержание и структуру литературоведческой компетентности будущего учителя-словесника. Проанализировано современное состояние развития литературоведческой компетентности будущих учителей; обнаружено и теоретически обосновано факторы развития исследуемого образования в высших педагогических учебных заведениях. Смоделирована и теоретически обоснована научно-методическая система развития литературоведческой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы; охарактеризовано технологию поэтапного развития обозначенной компетентности в процессе литературоведческой деятельности, обусловленной спецификой литературоведения и образовательными требованиями профессиональной подготовки будущих учителей-словесников. Обоснованы методические средства реализации технологии в системе профессиональной подготовки будущих учителей украинского языка и литературы. Адресуется специалистам в области теории и методики профессионального образования, научным работникам, преподавателям, аспирантам, студентам высших педагогических учебных заведений. In the monograph the author outlines the methodological principles of the literary competence development of future the Ukrainian language and literature teachers in higher pedagogical institutions; discloses the conceptual-categorical apparatus of this scientific problem. She theoretically proves the essence of the literary competence of future the Ukrainian language and literature teachers and describes the content and structure of the literary competence of future philology teachers. The current state of the development of future teachers’ literary competence has been analyzed and development factors of the studied phenomenon in higher pedagogical institutions have been detected and theoretically grounded in the book. The author also presents a model of the methodological system of the literary competence of future the Ukrainian language and literature teachers’ development and theoretically proves it; describes the technology of this competence’s gradual development in the process of literary activities which is caused by specific literary and educational requirements of training future philology teachers. Methodical means of the technology’s implementing into the system of future the Ukrainian language and literature teachers’ training are proved in the book. The book is addressed to experts in the theory and methods of professional education, researchers, teachers, students of higher pedagogical institutions. |
|
Publisher |
Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/13963/1/L_Bazyl_RLKMUUMIL_IPPO.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2015) Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури Одноосібна. Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Київ, Україна. |
|