Запис Детальніше

Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20460/
 
Title Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор
 
Creator Велікдус, К. В.
Яворська, Т. Є.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
 
Description Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості.
Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя.
Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів.
 
Publisher Житомир
 
Date 2012
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20460/1/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%92%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B4%D1%83%D1%81%202012.pdf
Велікдус, К. В. and Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир.