Запис Детальніше

Принципи формування цінової політики «віртуальних» підприємств ресторанного бізнесу

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи формування цінової політики «віртуальних» підприємств ресторанного бізнесу
 
Creator Карпенко, Юрій Вікторович
Зорін, Віталій Ігорович
 
Subject ціна
цінова політика
підприємства ресторанного бізнесу
управління ціноутворенням
 
Description Розглянуто принципи формування цінової політики підприємств ресторанного бізнесу з метою прийняття стратегічних маркетингових рішень у сучасних умовах господарювання.
-
-
 
Publisher Київський національний лінгвістичний університет
 
Date 2015-01-25T19:49:54Z
2015-01-25T19:49:54Z
2014-11-27
 
Type Thesis
 
Identifier Управлінські науки в сучасному світі: матеріали І Наукової міжнародної конференції на честь д. е. н., проф. Шкітіної М. І. (м. Київ, 27 листопада 2014 р.). – К.: КНЛУ, 2014. – С. 66-67.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2344
 
Language ua
 
Relation -;