Запис Детальніше

Екологічний менеджмент у туристичному бізнесі

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний менеджмент у туристичному бізнесі
 
Creator Карпенко, Ніна Миколаївна
Маца, Кімослав Олексійович
 
Subject Екологічний менеджмент, туристичний бізнес
 
Description Розвиток суспільного виробництва, під¬вищення продуктивності праці, «індустріалі¬зація побуту» розширили часові можливості людини. Вивільнений час усе більше викорис¬товується для організації туристичних походів і поїздок, різних видів активного та пасивного відпочинку як у межах, так і за межами кра¬їни. В останнє десятиліття туризм утвердив себе як важлива рекреаційна, пізнавальна, освітня, виховна, культурна діяльність людей. Окрім того, туристичні послуги стали важли¬вою складовою світової економіки. За даними ЮНВТО (Всесвітньої туристичної організа¬ції), міжнародні прибуття в 2010 р. становили 939 млн, а грошові надходження від міжна¬родного туризму – 919 млрд дол. (п’яте місце після експорту палива, продукції хімічної промисловості, автомобілів і продуктів харчування).
Однак, з розвитком туризму збільшуєть¬ся навантаження на природно-територіальні комплекси (ландшафти) як у цілому, так і на окремі їх структурні компоненти (геосисте¬ми). Тому все більш нагальною стає потреба в науковій організації туристичної діяльності. Одним із її напрямів є розробка та реалізація принципів екологічного менеджменту.
 
Date 2016-02-08T20:27:05Z
2016-02-08T20:27:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Н. М. Екологічний менеджмент у туристичному бізнесі / Н. М. Карпенко, К. О. Маца // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2012. – № 1 (52). – С. 56-60.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2917
 
Language ua