Екологічний менеджмент у туристичному бізнесі
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Екологічний менеджмент у туристичному бізнесі
|
|
Creator |
Карпенко, Ніна Миколаївна
Маца, Кімослав Олексійович |
|
Subject |
Екологічний менеджмент, туристичний бізнес
|
|
Description |
Розвиток суспільного виробництва, під¬вищення продуктивності праці, «індустріалі¬зація побуту» розширили часові можливості людини. Вивільнений час усе більше викорис¬товується для організації туристичних походів і поїздок, різних видів активного та пасивного відпочинку як у межах, так і за межами кра¬їни. В останнє десятиліття туризм утвердив себе як важлива рекреаційна, пізнавальна, освітня, виховна, культурна діяльність людей. Окрім того, туристичні послуги стали важли¬вою складовою світової економіки. За даними ЮНВТО (Всесвітньої туристичної організа¬ції), міжнародні прибуття в 2010 р. становили 939 млн, а грошові надходження від міжна¬родного туризму – 919 млрд дол. (п’яте місце після експорту палива, продукції хімічної промисловості, автомобілів і продуктів харчування). Однак, з розвитком туризму збільшуєть¬ся навантаження на природно-територіальні комплекси (ландшафти) як у цілому, так і на окремі їх структурні компоненти (геосисте¬ми). Тому все більш нагальною стає потреба в науковій організації туристичної діяльності. Одним із її напрямів є розробка та реалізація принципів екологічного менеджменту. |
|
Date |
2016-02-08T20:27:05Z
2016-02-08T20:27:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Н. М. Екологічний менеджмент у туристичному бізнесі / Н. М. Карпенко, К. О. Маца // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2012. – № 1 (52). – С. 56-60.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2917 |
|
Language |
ua
|
|