Запис Детальніше

Екологічна відповідальність маркетингу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20521/
 
Title Екологічна відповідальність маркетингу
 
Creator Мотузко, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Дана тема є досить актуальною, адже в умовах ринкової економіки екологічна відповідальність маркетингу набуває більшої значущості і стає одним з аспектів конкурентоспроможності. В сучасних умовах економічної, екологічної та соціальної нестабільності багато українських виробників ігнорують проведення екологічного маркетингу, який в свою чергу зміг би зорієнтувати підприємства на довгострокову перспективу розвитку. Більшість підприємств є екологічно безвідповідальними, адже першочерговою їх ціллю є – отримання максимального прибутку. Проте варто пам’ятати і про те, що потрібно налаштовувати механізми задоволення потреб споживачів, які передбачають виробництво та реалізацію чисто екологічної продукції, задоволення довгострокових потреб.
 
Publisher ЖНАУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20521/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%BE.PDF
Мотузко, А. (2015) Екологічна відповідальність маркетингу. Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". pp. 45-48.