Запис Детальніше

Педагогічний експеримент щодо сформованості полікультурної компетентності учня в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106775/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1368
 
Title Педагогічний експеримент щодо сформованості полікультурної компетентності учня в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища
Pedagogical experiment on formation of student multicultural competency under conditions of computer oriented learning environment
Педагогический эксперимент уровня сформированной поликультурной компетентности ученика в условиях компьютерно ориентированной учебной среды
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті представлені результати експериментальної перевірки рівнів сформованості полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища, яка проводилась автором в рамках дисертаційного дослідження «Розвиток комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів у країнах Європейського Союзу». З’ясовано зміст поняття «полікультурна компетентність учня» й уточнено зміст основного поняття дослідження «комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти учнів». Наведено наукові теорії, підходи та принципи щодо формування полікультурної компетентності учнів в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища. Визначено та охарактеризовано критерії для оцінювання рівня сформованості полікультурної компетентності учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблено висновок, що проведений педагогічний експеримент підтвердив робочу гіпотезу дослідження: підвищення рівня сформованості полікультурної компетентності учнів в комп'ютерно орієнтованому навчальному середовищі може бути досягнуто через педагогічно доцільне та науково-обґрунтоване застосування змісту, форм та засобів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти у навчально-виховному процесі.
The article presents the results of experimental verification of the levels of multicultural competence of students in terms of computer-oriented learning environment. Pedagogical experiment is held by the author in the research "Development of computer-oriented learning environment in the term of multicultural education students in the European Union." It was found the content of "multicultural competence of students" and clarified the basic content of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." A scientific theories, approaches and principles for the formation of multicultural competence of students in terms of computer-based learning environment identified. Described criteria for evaluation of multicultural competence levels of students in computer-oriented learning environment. It is concluded that the pedagogical experiment confirmed the working hypothesis of the study: raising the level of multicultural competence formation of students in computer-oriented learning environment can be achieved through pedagogically effective and scientifically justified use of content, form and means of computer-oriented learning environment in multicultural education in the educational process.
В статье представлены результаты экспериментальной проверки уровней сформированной поликультурной компетентности учащихся общеобразовательных учебных заведений в условиях компьютерно ориентированной учебной среды. Проверка проводилась автором в рамках диссертационного исследования «Развитие компьютерно ориентированной учебной среды в условиях поликультурного образования учащихся в странах Европейского Союза». Уточнено понятия «поликультурная компетентность ученика» и «компьютерно ориентированная учебная среда в условиях поликультурного образования учащихся». Обозначены научные теории, подходы и принципы на которых базируется формирование поликультурной компетентности учащихся. Определены и охарактеризованы критерии для оценки уровня сформированной поликультурной компетентности учащихся в компьютерно ориентированной учебной среде. Сделан вывод, что проведенный педагогический эксперимент подтвердил рабочую гипотезу исследования: повышение уровня сформированной поликультурной компетентности учащихся в компьютерно ориентированной учебной среде может быть достигнуто через педагогически целесообразное и научно-обоснованное применение содержания, форм и средств компьютерно ориентированной учебного среды в условиях поликультурного образования в учебно-воспитательном процессе.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106775/1/Eksperiment.pdf
Іванюк, І.В. (2016) Pedagogical experiment on formation of student multicultural competency under conditions of computer oriented learning environment Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (51). pp. 43-46. ISSN 2076-8184