Запис Детальніше

Компоненти та наукові підходи до проектування системи науково-предметної іншомовної підготовки магістрів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14044/
 
Title Компоненти та наукові підходи до проектування системи науково-предметної іншомовної підготовки магістрів
Компоненты и научные подходы к проектированию системы научно-предметной иноязычной подготовки магистров
Components and scientific approaches to designing the system of scientific and subject foreign language training of Masters
 
Creator Павлюк, Роман Олександрович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянено питання компонентного складу та визначення наукових підходів до проектування системи науково-предметної іншомовної освіти магістрів. Зазначено, що система науково-предметної іншомовної підготовки магістрів ґрунтується на освітньо-науковій програмі підготовки фахівців за другим (магістерським) рівнем. Виявлено, що система науково-предметної іншомовної підготовки магістрів – це організований блок компонентів, критеріїв, які перебувають у безпосередній єдності, ґрунтується на конкретних наукових підходах і забезпечує досягнення поставленої мети – формування високого рівня іншомовної комунікативної компетентності для здійснення науково-дослідної роботи, підвищення рівня конкурентоздатності майбутнього фахівця, формування в нього здатності до здійснення наукових досліджень відповідно до сучасних світових вимог. Визначені наукові підходи (компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований, аксіологічний) та компоненти (ціннісно-мотиваційний, компетентнісний, когнітивний, операційний, особистісний) проектування системи науково-предметної іншомовної підготовки магістрів
В статье рассмотрены вопросы компонентного состава и обозначения научных подходов к проектированию системы научно-предметной иноязычной подготовки магистров. Обозначено, что система научно-предметной иноязычной подготовки магистров базируется на образовательно-научной программе подготовки специалистов по второму (магистерскому) уровню. Выявлено, что система научно-предметной иноязычной подготовки магистров – это организованный блок компонентов, критериев, которые состоят в непосредственном единении, базируются на конкретных научных подходах и обеспечивает достижение поставленной цели – формирование высокого уровня иноязычной коммуникативной компетентности для совершения научно-исследовательской работы, повышения уровня конкурентности будущего специалиста, формирование у него способности к осуществлению научных исследовний соответствующих современным мировым требованиям. Обозначены научные подходы (компетентностный, деятельностный, личностно ориентированный, аксиологический) и компоненты (ценностно-мотивационный, компетентностный, когнитивный, операционный, личностный) проектирования системы научно-предметной иноязычной подготовки магистров
The questions of component composition and definition of scientific approaches to designing of the system of scientific and subject foreign language training of Masters. It is said that foreign language education is an important aspect of personality formation of modern professional in the mainstream of integration of educational system of Ukraine into the European educational and scientific space. Qualitative foreign language training enables the individual to be competitive and allows reaching another level of the labor market.
It is noted that the system of scientific and subject foreign language training of Masters is based on educational and scientific program of training for the second (Master's) level. It is detected that the system of scientific and subject foreign language training of Masters is organized unit of components and criteria that are in close unity, based on concrete scientific approaches and achieves the goal of formation of high-level foreign language communicative competence to carry out research, improve competitive future specialist formation in his capacity for scientific research in accordance with modern international requirements.
The scientific approaches (competency, activity, person-oriented, axiological) and components (value-motivation, competence, cognitive, operational, personal) of designing the system of scientific and subject foreign language training of Masters are presented in the article
 
Publisher Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
 
Date 2016-02
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14044/1/R_Pavliuk_VLNU_1_ELD_HI.pdf
Павлюк, Роман Олександрович (2016) Компоненти та наукові підходи до проектування системи науково-предметної іншомовної підготовки магістрів Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 1 (298). с. 223-230. ISSN 2227-2844