Запис Детальніше

Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14055/
 
Title Соціокультурний контекст сприйняття
студентами цінностей корпоративної культури
університету
Социокультурный контекст восприятия
студентами ценностей корпоративной культуры
университета
Socio-cultural context of student’s perception of
the university corporate culture values
 
Creator Слюсаревський, Назар Миколайович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно.
Основываясь на результатах исследования «Особенности восприятия принципов корпоративной культуры преподавателями и студентами Киевского университета имени Бориса Гринченко (КУБГ)» в статье показана необходимость учитывать в педагогической коммуникации жизненные ценности (Ш. Шварц) студенческого сообщества, которые могут, как содействовать, так и препятствовать успешному усвоению ценностей корпоративной культуры. В результате исследование установлено, что на усвоение студентами ценностей корпоративной культуры КУБГ жизненные ценности доброжелательности, универсализма и стимуляции влияют положительно, а гедонизм отрицательно.
The article deploys the results of the study «Peculiarities of perception of the principles of corporate culture by faculty and students of Borys Grinchenko Kyiv University (BGKU)» to show how important is to use vital values by Sh. Schwartz in pedagogic communication in student community. This can facilitate or hinder the successful assimilation of corporate culture values by students. The study found that the values of benevolence, universalism and stimulation had positive effect on corporate culture assimilation of students of BGKU, while the value of hedonism had negative effect.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14055/1/N_Sliusarevskyi_OD_1_CL.pdf
Слюсаревський, Назар Миколайович (2016) Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (1(13)). с. 177-187. ISSN 2312-5829