Model of education and the critical period of social skills development
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/4399/
|
|
Title |
Model of education and the critical period of social skills development
|
|
Creator |
Koterwas, A.
|
|
Subject |
Education
|
|
Description |
Навчальний процес визначає не тільки сферу інтелектуальної власності, але також сферу особистості учня. Саме тому, цікаво дослідити, які особистісні риси відрізняють випускників шкіл різних моделей. Виявилося, що різ- ниця в моделі навчання на рівні випускників початкової школи визначає відмінне функціонування їх в дорослому віці. Результати засвідчують, що існують відмінності на рівні відповідності, творчості і самодостатності. (The teaching process not only determines the sphere of intellectual property, but also the student's personality. Therefore it is interesting to see which personality traits may be different from graduates of different school model. It turned out that the differences in learning teaching model at the level of primary school graduates determine different functioning in adulthood. The results show that there is a difference in the level of conformity, creativity, and self-efficacy.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету “Острозька академія”
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/4399/1/108.pdf
Koterwas, A. (2015) Model of education and the critical period of social skills development. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 288-291. |
|