Запис Детальніше

Соціалізація дітей з інвалідністю молодшого шкільного віку в умовах Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14075/
КВ № 14441-3412ПР
 
Title Соціалізація дітей з інвалідністю молодшого шкільного віку в умовах Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями
Социализация детей с инвалидностью младшего школьного возраста в условиях Центра социально-психологической реабилитации для детей и молодежи с функциональными ограничениями
Socialization of children with disabilities of primary school age in the centers for social and psychological rehabilitation for children and youth with disabilities
 
Creator Тимошенко, Наталія Євгенівна
Муляр, Наталія Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проаналізовано та розкрито різні підходи до поняття «соціалізація», які відображають широкий спектр процесів і явищ: адаптацію; засвоєння норм; цінностей і ролей; навчання; становлення особистості; набуття нею професійних якостей. Розглянуті бар’єри, з якими стикаються діти з інвалідністю (мотиваційний, емоційний, комунікативний, соціально-психологічний та охарактеризовані напрями роботи Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями
В статье проанализировано и раскрыто различные подходы к понятию «социализация», которые отражают широкий спектр процессов и явлений: адаптацию; усвоение норм; ценностей и ролей; обучение; становления личности; вступления профессиональных качеств. Рассмотрены барьеры, с которыми борются дети с инвалидностью (мотивационный, эмоциональный, коммуникативный, социально-психологический), охарактеризованы направления работы Центра социально-психологической реабилитации для детей и молодежи с функциональными ограничениями
The article analyzes and discloses various approaches to the concept of "socialization" that reflect a wide range of processes and phenomena: adaptation; the assimilation of norms; values and roles; training; identity formation; entry competencies. We consider the barriers that children with disabilities are struggling (motivational, emotional, communicative, social and psychological), characterized by the direction of the Center of social and psychological rehabilitation of children and young people with functional limitations
 
Publisher Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
 
Date 2016-02-27
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14075/1/%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%80%20%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D1%96%D0%BD%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8E%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D0%A6%D0%A1%D0%9F%D0%A0.pdf
Тимошенко, Наталія Євгенівна та Муляр, Наталія Володимирівна (2016) Соціалізація дітей з інвалідністю молодшого шкільного віку в умовах Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, № 1 (Т 2). с. 249-256. ISSN 2227-2844