КОМПОНЕНТНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОМПОНЕНТНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
FEATURES OF COMPONENTS OF BIOLOGICAL SCHOOL EDUCATION ОСОБЕННОСТИ КОМПОНЕНТОВ СОДЕРЖАНИЯ ШКОЛЬНОГО БИОЛОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ |
|
Creator |
Korshevnyuk, Tetyana V.
|
|
Subject |
зміст шкільної біологічної освіти; державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти; навчальна програма з біології; підручник
biological components of the content of school education; state standard the basic and complete general secondary education; curriculum; textbook компоненты содержания школьного биологического образования; государственный стандарт базового и полного общего среднего образования; учебная программа; учебник |
|
Description |
У статті на основі теоретичного аналізу обґрунтовані когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти змісту шкільної біологічної освіти на сучасному етапі його розвитку, показані їх особливості в контексті тенденцій оновлення природничої освіти. Аналіз біологічного компоненту освітньої галузі «Природознавство» у Держстандарті, навчальних програм і підручників біології щодо реалізації цих компонентів дозволив визначити внесок цих компонентів у досягнення цілей біологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслені актуальність і перспектива побудови змісту шкільної біологічної освіти на основі поєднання природничо-наукового і гуманітарного аспектів.
In this article cognitive, activity and personal components of thecontent of school biology education at the present stage of its development aresubstantiated on the basis of the theoretical analysis. There are also shown theirfeatures in the context of trends in the renovation of science education. Analysis of the biological component of «Natural Science» educational field in theState Standard, curriculum and biology's textbooks, based on the implementation ofthese components has allowed defining their contribution to achieving the objectivesbiology education of secondary schools students. The relevance and the prospect ofthe content of school biological education constructing, based on the combinationof natural science and humanitarian aspects are also specified in the article. В статье на основе теоретического анализа обоснованы когнитивный, деятельностный и личностный компоненты содержания школьного биологического образования на современном этапе его развития, показаны их особенности в контексте тенденций обновления естественнонаучного образования. Анализ биологического компонента образовательной области «Естествознание» в Госстандарте, учебной программе и учебниках биологии по реализации этих компонентов позволил определить вклад этих компонентов в достижение целей биологического образования учащихся общеобразовательных учебных заведений. Указанны актуальность и перспектива построения содержания школьного биологического образования на основе сочетания естественнонаучного и гуманитарного аспектов. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-03-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/356
10.28925/2312-5829.2016.1.7987 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 79-87
Educological discourse; № 1(13) (2016); 79-87 Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 79-87 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/356/294
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/356/137 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
|