Запис Детальніше

Оцінка конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості: методичні аспекти

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості: методичні аспекти
Оценка конкурентоспособности предприятий химической промышленности: методические аспекты
Estimation of competitiveness of enterprises of chemical industry: methodical aspects
 
Creator Касаткіна, Марина Володимирівна
Касаткина, Марина Владимировна
Kasatkina, Maryna Volodymyrivna
 
Subject конкурентоспособность предприятия
оценка
метод
критерии
характеристики
химическая промышленность
competitiveness of enterprise
estimation
method
criteria
descriptions
chemical industry
конкурентоспроможність підприємства
оцінка
метод
критерії
характеристики
хімічна промисловість
 
Description Розглянуто існуючі підходи й методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Запропонована рівнева класифікація характеристик конкурентоспроможності. Обґрунтовані рекомендації з удосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості з урахуванням специфіки їх діяльності.
Рассмотрены существующие подходы и методы оценки конкурентоспособности предприятия. Предложена уровневая классификация характеристик конкурентоспособности. Обоснованы рекомендации по совершенствованию оценки конкурентоспособности предприятий химической промышленности с учетом специфики их деятельности.
Existent approaches and methods of estimation of competitiveness of enterprise are considered. Thrown out suggestions about level classification of descriptions of competitiveness. Offered to
recommendation on perfection of estimation of competitiveness of enterprises of chemical industry taking into account the specific of their activity.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-21T06:51:16Z
2012-02-21T06:51:16Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Касаткіна М.В. Оцінка конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості: методичні аспекти / М.В. Касаткіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 159-165.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24394
 
Language uk