Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності державних банків

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності державних банків
Маркетинговый анализ конкурентоспособности государственных банков
Marketing analysis of the competitiveness of state-owned banks
 
Creator Оніщенко, Валентина Василівна
Онищенко, Валентина Васильевна
Onishchenko, Valentyna Vasylivna
 
Subject государственный банк
конкурентоспособность государственного банка
оценка конкурентоспособности
конкурентная позиция
капитализация государственных банков
state-owned bank
competitiveness of state-owned bank
assessment of competitiveness
competitive position
capitalization of state banks
державний банк
конкурентоспроможність державного банку
оцінка конкурентоспроможності
конкурентна позиція
капіталізація державних банків
 
Description У статті досліджено конкурентну позицію українських державних банків у порівнянні з найбільшими комерційними банками, представниками приватного сектору. Виявлено основні
характеристики, за якими державні банки поступаються приватним. Визначено головні недоліки та переваги діяльності державних банків, які впливають на їхню конкурентоспроможність.
В статье исследовано конкурентную позицию украинских государственных банков в сравнении с наибольшими коммерческими банками, представителями приватного сектора. Выявлено основные характеристики, по которым государственные банки уступают приватным. Определено основные недостатки и преимущества деятельности государственных банков, которые влияют на их конкурентоспособность.
The article investigated the competitive position of the Ukrainian state-owned banks in comparison with the largest commercial banks, representatives of the private sector. The main characteristics on
which the state banks concede private has been defined. The main advantages and disadvantages of state-owned banks that have an impact on their competitiveness has been defined.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-21T07:00:23Z
2012-02-21T07:00:23Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Оніщенко В.В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності державних банків / В.В. Оніщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 166-172.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24395
 
Language uk