TRAINING FUTURE BACHELOR OF PHILOLOGY TO THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE FUTURE PROFESSIONAL ACTIVITY
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
TRAINING FUTURE BACHELOR OF PHILOLOGY TO THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE FUTURE PROFESSIONAL ACTIVITY
ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ БАКАЛАВРОВ ФИЛОЛОГИИ К ПРИМЕНЕНИЮ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В БУДУЩЕЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПІДГОТОВКА БАКАЛАВРІВ З ФІЛОЛОГІЇ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Creator |
Glushak, Oksana M.
|
|
Subject |
informatization; information and communication technologies; informatics discipline; professional training
информатизация; информационно-коммуникационные технологии; информатические дисциплины; профессиональная подготовка інформатизація; інформаційно-комунікаційні технології; інформатичні дисципліни; професійна підготовка |
|
Description |
The article discloses the substantial features of the preparation of future bachelor of philology to the use of ICT in the future professional activity. The study found that during a bachelor of philology to the use of ICT in their future professional activities focus on the formation: the system personally significant views that determine the need for receiving, processing and transmitting information data, the application of ICT in the learning stage and future professional activities; system of knowledge and skills from the technical system, the software component of ICT; Complex skills and abilities of students to work with the information data, the use of ICT in educational and professional activities; self-test the impact of its activities. сування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності.
В статье раскрыто содержательные особенности подготовки будущих бакалавров филологии к применению ИКТ в будущей профессиональной деятельности. В результате исследования установлено, что во время подготовки бакалавров филологии к применению ИКТ в будущей профессиональной деятельности сосредоточено внимание на формировании: системы личностно значимых взглядов, которые определяют потребность в получении, обработке и передачи информационных данных, применении ИКТ на этапе обучения и будущей профессиональной деятельности; системы знаний, умений и навыков с технической, системной, программной составляющей ИКТ; комплекса умений и навыков студентов для работы с информационными данными, применение средств ИКТ в учебной и профессиональной деятельности; самодиагностике результативности своей деятельности. У статті розкрито змістові особливості підготовки майбутніх бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності. У результаті дослідження визначено, що під час підготовки бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності зосереджено увагу на формування: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-03-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/331
10.28925/2312-5829.2016.1.3041 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 30-41
Educological discourse; № 1(13) (2016); 30-41 Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 30-41 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/331/309
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/331/122 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
|