ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
EXPERIMENTAL MODEL OF FORMING OF PROFESSIONAL SELF OF FUTURE PHYSICAL EDUCATION TEACHERS ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ САМООРГАНИЗАЦИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ |
|
Creator |
Teslenkov, Alexander Yu.
|
|
Subject |
експериментальна модель; педагогічні умови; формувальний експеримент; майбутні учителі фізичного виховання; професійна самоорганізація
experimental model; pedagogical conditions; means of implementation; forming experiment; the future teachers of physical education; professional self-organization экспериментальная модель; педагогические условия; средства реализации; формирующий эксперимент; будущие учителя физического воспитания; профессиональная самоорганизация |
|
Description |
Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності. Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивно-творчий. В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.
Тhe article is devoted to the essence of the experimental model of professional self-organization of future teachers of physical education. which formed the basis of a formative experiment on the preparation of students for these activities. The author defines the pedagogical conditions, components, criteria and stages of formation of professional self-organization of future teachers of physical education, namely: adaptive-orientation, information processing, productively creative. The basis of the construction of the experimental model is based on a synergistic approach that allows to consider the student as an open self-organizing system that strives for self-development. Статья посвящена освещению сущности экспериментальной модели профессиональной самоорганизации будущих учителей физического воспитания.которая легла в основу формирующего эксперимента по подготовке студентов к указанной деятельности. Автором определены педагогические условия, компоненты, критерии и этапы формирования профессиональной самоорганизации будущих учителей физического воспитания, а именно: адаптационно-ориентационный, информационно-обогатительный, продуктивно-творческий. В основу построения экспериментальной модели положен синергетический подход, который позволяет рассматривать студента как открытую самоорганизующуюся систему, которая стремится к саморазвитию. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-03-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/357
10.28925/2312-5829.2016.1.20816 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 208-216
Educological discourse; № 1(13) (2016); 208-216 Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 208-216 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/357/306
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/357/138 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
|