Запис Детальніше

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
EXPERIMENTAL MODEL OF FORMING OF PROFESSIONAL SELF OF FUTURE PHYSICAL EDUCATION TEACHERS
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ САМООРГАНИЗАЦИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ
 
Creator Teslenkov, Alexander Yu.
 
Subject експериментальна модель; педагогічні умови; формувальний експеримент; майбутні учителі фізичного виховання; професійна самоорганізація
experimental model; pedagogical conditions; means of implementation; forming experiment; the future teachers of physical education; professional self-organization
экспериментальная модель; педагогические условия; средства реализации; формирующий эксперимент; будущие учителя физического воспитания; профессиональная самоорганизация
 
Description Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності. Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивно-творчий. В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.
Тhe article is devoted to the essence of the experimental model of professional self-organization of future teachers of physical education. which formed the basis of a formative experiment on the preparation of students for these activities. The author defines the pedagogical conditions, components, criteria and stages of formation of professional self-organization of future teachers of physical education, namely: adaptive-orientation, information processing, productively creative. The basis of the construction of the experimental model is based on a synergistic approach that allows to consider the student as an open self-organizing system that strives for self-development.
Статья посвящена освещению сущности экспериментальной модели профессиональной самоорганизации будущих учителей физического воспитания.которая легла в основу формирующего эксперимента по подготовке студентов к указанной деятельности. Автором определены педагогические условия, компоненты, критерии и этапы формирования профессиональной самоорганизации будущих учителей физического воспитания, а именно: адаптационно-ориентационный, информационно-обогатительный, продуктивно-творческий. В основу построения экспериментальной модели положен синергетический подход, который позволяет рассматривать студента как открытую самоорганизующуюся систему, которая стремится к саморазвитию.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-03-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/357
10.28925/2312-5829.2016.1.20816
 
Source Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 208-216
Educological discourse; № 1(13) (2016); 208-216
Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 208-216
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/357/306
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/357/138
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0