Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства
|
|
Creator |
Романишин, С. Б.
|
|
Description |
Описано суть та види ефектів реклами, проаналізовано методи оцінки ефектів реклами, зокрема математичне моделювання. In the article the essence and types of advertising effects are described. Different methods of advertising effects estimation, including mathematical modeling, are analyzed.
|
|
Date |
2016-03-18T14:37:09Z
2016-03-18T14:37:09Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романишин С. Б. Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 157–162. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/31764 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|