Запис Детальніше

Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства
 
Creator Романишин, С. Б.
 
Description Описано суть та види ефектів реклами, проаналізовано методи оцінки ефектів реклами, зокрема математичне моделювання. In the article the essence and types of advertising effects are described. Different methods of advertising effects estimation, including mathematical modeling, are analyzed.
 
Date 2016-03-18T14:37:09Z
2016-03-18T14:37:09Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Романишин С. Б. Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 157–162. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/31764
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"