Запис Детальніше

ELECTRONIC SOCIAL NETWORKS USE IN FORMING MANAGERIAL CULTURE OF FUTURE ECONOMISTS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ELECTRONIC SOCIAL NETWORKS USE IN FORMING MANAGERIAL CULTURE OF FUTURE ECONOMISTS
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫХ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ ДЛЯ ФОРМИРОВАНИЯ УПРАВЛЕНЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ БУДУЩИХ ЭКОНОМИСТОВ
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
 
Creator Khomik, Oksana M.
 
Subject future economists; managerial culture; internet-club of managerial mastery; social network «VKontakte»
будущие экономисты; управленческая культура; интернет-клуб управленческого мастерства; социальная сеть «ВКонтакте»
майбутні економісти; управлінська культура; інтернет-клуб управлінської майстерності; соціальна мережа «ВКонтакті»
 
Description The article reveals the system of views concerning the problem of training of future economists in the context of managerial activity in the higher educational establishments. The effectiveness of information technologies use, including electronic social networks, in future economists’ educational process has been analyzed. The proportion of teaching staff which use information technologies to form a managerial culture of future economists was found out. The results of students’ questionnaire concerning the social network «VKontakte» are represented. The expedience for creating an internet-club of managerial mastery to form the managerial culture of future economists has been substantiated.
В статье рассмотрена система взглядов на проблему подготовки будущих экономистов к управленческой деятельности в высших учебных заведениях. Проанализирована эффективность создания информационных технологий, в том числе электронных социальных сетей, в учебном процессе будущих экономистов. Выяснено, какая часть педагогических работников использует информационные технологии для формирования управленческой культуры будущих экономистов. Приведены результаты анкетирования студентов по использованию социальной сети «ВКонтакте». Обоснована целесообразность создания интернет-клуба управленческого мастерства для формирования управленческой культуры будущих экономистов.
У статті розглянуто систему поглядів на проблему підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності у вищих навчальних закладах. Проаналізовано ефективність використання інформаційних технологій, у тому числі електронних соціальних мереж, у навчальному процесі майбутніх економістів. З’ясовано, яка частка педагогічних працівників використовують інформаційні технології для формування управлінської культури майбутніх економістів. Наведено результати анкетування студентів щодо користування соціальною мережею «ВКонтакті». Обґрунтовано доцільність створення інтернет-клубу управлінської майстерності для формування управлінської культури майбутніх економістів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-02-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1309
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 51, No 1 (2016); 95-102
Информационные технологии и средства обучения; Vol 51, No 1 (2016); 95-102
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 51, No 1 (2016); 95-102
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 51, No 1 (2016); 95-102
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1309/1011
 
Rights Copyright (c) 2016 Oksana M. Khomik
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0