ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
ИНТЕРАКТИВНАЯ ДОСКА КАК СРЕДСТВО ПОВЫШЕНИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ И ЭФФЕКТИВНОСТИ ОБУЧЕНИЯ НА УРОКАХ ИНФОРМАТИКИ INTERACTIVE BOARD AS A MEANS OF INCREASING COGNITIVE ACTIVITY AND EFFECTIVE LEARNING AT COMPUTER SCIENCE LESSONS |
|
Creator |
Ganashok, Alla I.
|
|
Subject |
інтерактивна дошка; інноваційні технології; програма SMART Notebook
интерактивная доска; инновационные технологии; программа SMART Notebook interactive whiteboard; innovative technology; the program SMART Notebook |
|
Description |
У статті дано теоретичне обґрунтування використання інтерактивних засобів як провідних у технології розвивального навчання в організації уроків інформатики. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми формування творчої, інформаційно компетентної особистості. Визначено ефективні способи і методи формування інформаційно-комунікаційного середовища шляхом використання інтерактивних технологій і мультимедійних засобів навчання. Розроблено інтерактивні вправи в програмі SMART Notebook, спрямовані на формування інтересу і підвищення пізнавальної активності учнів до предмету. Здійснено експериментальну перевірку ефективності використання розробленої системи інтерактивних вправ і проведення уроків інформатики з використанням smart-технологій.
В статье дано теоретическое обоснование интерактивного подхода, как одного из ведущих в технологии развивающего обучения при организации уроков информатики. Рассмотрены психолого-педагогические аспекты проблемы формирования творческой, информационно компетентной личности. Определены эффективные способы и методы формирования информационно-коммуникационной среды путем использования интерактивных технологий и мультимедийных средств обучения. Разработаны интерактивные типы уроков и упражнения в программе SMART Notebook, направленные на формирование интереса и повышение познавательной активности учащихся к предмету. Осуществлена экспериментальная проверка эффективности использования разработанной системы интерактивных форм уроков по информатике. The paper presents the theoretical substantiation of interactive approach as one of the leading in the technology of developmental education while preparing the informatics lessons. There were considered psychological and pedagogical aspects in formation of creative, informative competent person. Effective ways and methods of formation of information-communication environment through the use of interactive technologies and multimedia training are determined, as well as developed types of interactive lessons and exercises in the program SMART Notebook, aimed at creating interest and increasing cognitive activity of students to the subject. It has been done an experimental verification of efficiency of the developed system of interactive forms of lessons on informatics. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-02-29
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Огляд літератури;Теоретичні аспекти дослідження; Результати експерименту; Peer-reviewed Article — рецензируемая статья — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1331
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 51, No 1 (2016); 21-35
Информационные технологии и средства обучения; Vol 51, No 1 (2016); 21-35 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 51, No 1 (2016); 21-35 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 51, No 1 (2016); 21-35 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1331/1004
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 Alla I. Ganashok
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|