Human resources quality as a factor for competitive power of organizations
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Human resources quality as a factor for competitive power of organizations
Якість людських ресурсів як фактор конкурентоспроможності підприємств Качество человеческих ресурсов как фактор конкурентоспособности предприятий |
|
Creator |
Златева-Петкова, Цанка
Златева-Петкова, Цанка Zlateva-Petkova, Tsanka |
|
Subject |
людські ресурси
конкурентоспроможності якості людських ресурсів человеческие ресурсы конкурентоспособности качества человеческих ресурсо human resources competitiveness human resources quality productivity |
|
Description |
В представленій статті розглядається питання умов реалізації людських ресурсів, характеру і ролі якості цих ресурсів для поліпшення продуктивності і конкурентоспроможності організації. Представлена методологія і мета дослідження, визначено конкретні завдання та очікувані результати дослідження людських ресурсів на підприємствах машинобудування в Болгарії.
В представленной статье рассматривается вопросы условий реализации человеческих ресурсов, характера и роли качества этих ресурсов для улучшения производительности и конкурентоспособности организации. Представлена методология и цели исследования, определены конкретные задачи и ожидаемые результаты исследования человеческих ресурсов на предприятиях машиностроения в Болгарии. Present article examines the actual questions for the essence and role of human resources quality for increasing competitive power of organizations. Paper presents also the methodology and the aim of the research, the concrete tasks and results of implemented research in factories from machine-building branch in Bulgaria. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-22T06:49:06Z
2012-02-22T06:49:06Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Zlateva-Petkova Ts. Human resources quality as a factor for competitive power of organizations / Ts. Zlateva-Petkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 207-212.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24415 |
|
Language |
en
|
|