Запис Детальніше

Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення
 
Creator Мардус, Наталія Юріївна
 
Subject цінова стратегія
маркетингова цінова політика
ціновий сегмент
трактори тягового класу
цільовий сегмент ринку
позиціонування нового товару
показники цінності
 
Description Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства
 
Date 2013-10-29T09:46:01Z
2013-10-29T09:46:01Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мардус Н. Ю. Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення / Н. Ю. Мардус // Вісник Житомирського держ. технол. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Житомир : ЖДТУ. – 2012. – № 2 (60). – С. 224-231.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2819
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний технологічний університет