Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення
|
|
Creator |
Мардус, Наталія Юріївна
|
|
Subject |
цінова стратегія
маркетингова цінова політика ціновий сегмент трактори тягового класу цільовий сегмент ринку позиціонування нового товару показники цінності |
|
Description |
Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства
|
|
Date |
2013-10-29T09:46:01Z
2013-10-29T09:46:01Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мардус Н. Ю. Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення / Н. Ю. Мардус // Вісник Житомирського держ. технол. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Житомир : ЖДТУ. – 2012. – № 2 (60). – С. 224-231.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2819 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський державний технологічний університет
|
|