Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств
Оптимизация информационной среды инвестиционной деятельности сельскохозяйственных предприятий Optimization of informative environment of investment activity of agricultural enterprises |
|
Creator |
Іванович, Ілона Юріївна
Иванович, Илона Юрьевна Ivanovich, Ilona Yuriivna |
|
Subject |
инвестиционный процесс
инвестор реципиент инвестиций информация маркетинговый подход критерии оценки инвесторов investment process investor recipient of investments information marketing approach criteria of estimation of investors інвестиційний процес інвестор реципієнт інвестицій інформація маркетинговий підхід критерії оцінки інвесторів |
|
Description |
Доведена необхідність застосування маркетингового підходу при оцінці інформаційного середовища прийняття рішень щодо інвестування. Оцінено роль інформаційно-аналітичної інформації про учасників інвестиційного процесу, визначено рівні її накопичення, джерела пошуку та критерії оцінки інвесторів. Представлено механізм маркетингового підходу з реалізації потенціалу інвестиційної діяльності підприємства. Доказанная необходимость применения маркетингового подхода при оценке информационной среды принятия решений относительно инвестирования. Оценена роль информационно-аналитической информации об участниках инвестиционного процесса, определенно уровни ее накопления, источника поиска, и критерии оценки инвесторов. Представлен механизм маркетингового подхода из реализации потенциала инвестиционной деятельности. Well-proven necessity of application of marketing approach at the estimation of informative environment of making decision in relation to investing. The role of informacionno-analiticheskoy information is appraised about the participants of investment process, certainly levels of its accumulation, source of search, and criteria of estimation of investors. The mechanism of marketing approach is presented from achieving investment activity. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-22T07:17:47Z
2012-02-22T07:17:47Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іванович І.Ю. Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств / І.Ю. Іванович // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 228-235.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425 |
|
Language |
uk
|
|