Запис Детальніше

Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств
Оптимизация информационной среды инвестиционной деятельности сельскохозяйственных предприятий
Optimization of informative environment of investment activity of agricultural enterprises
 
Creator Іванович, Ілона Юріївна
Иванович, Илона Юрьевна
Ivanovich, Ilona Yuriivna
 
Subject инвестиционный процесс
инвестор
реципиент инвестиций
информация
маркетинговый подход
критерии оценки инвесторов
investment process
investor
recipient of investments
information
marketing approach
criteria of estimation of investors
інвестиційний процес
інвестор
реципієнт інвестицій
інформація
маркетинговий підхід
критерії оцінки інвесторів
 
Description Доведена необхідність застосування маркетингового підходу при оцінці інформаційного середовища прийняття рішень щодо інвестування. Оцінено роль інформаційно-аналітичної
інформації про учасників інвестиційного процесу, визначено рівні її накопичення, джерела пошуку та критерії оцінки інвесторів. Представлено механізм маркетингового підходу з реалізації
потенціалу інвестиційної діяльності підприємства.
Доказанная необходимость применения маркетингового подхода при оценке информационной среды принятия решений относительно инвестирования. Оценена роль информационно-аналитической информации об участниках инвестиционного процесса, определенно уровни ее накопления, источника поиска, и критерии оценки инвесторов. Представлен механизм маркетингового подхода из реализации потенциала инвестиционной деятельности.
Well-proven necessity of application of marketing approach at the estimation of informative environment of making decision in relation to investing. The role of informacionno-analiticheskoy
information is appraised about the participants of investment process, certainly levels of its accumulation, source of search, and criteria of estimation of investors. The mechanism of marketing
approach is presented from achieving investment activity.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-22T07:17:47Z
2012-02-22T07:17:47Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Іванович І.Ю. Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств / І.Ю. Іванович // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 228-235.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
 
Language uk