Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
організаційні структури управління
маркетинг типи організаційних структур оргструктура бізнес одиниці відділ розвитку |
|
Description |
Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємств
|
|
Date |
2013-11-06T08:31:13Z
2013-11-06T08:31:13Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Хмельницький нацiональний унiверситет
|
|