Запис Детальніше

Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject організаційні структури управління
маркетинг
типи організаційних структур
оргструктура
бізнес одиниці
відділ розвитку
 
Description Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємств
 
Date 2013-11-06T08:31:13Z
2013-11-06T08:31:13Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875
 
Language uk
 
Publisher Хмельницький нацiональний унiверситет