Запис Детальніше

Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject конкурентне середовище
маркетинг
маркетинговий консультаційний центр
регіональна економіка
державна політика
функції маркетингового центру
 
Description В роботі розроблено рекомендації зі створення нового маркетингового консультаційного центру на регіональному рівні, у задачі якого входить управління комерційною діяльністю підприємств, регіону на основі маркетингу, створення та реалізація проектів з розвитку, планування, контроль, оцінка й аналіз ефективності маркетингової діяльності як підприємств, так і регіону в цілому. Для впровадження нового маркетингового консультаційного центру проведено оцінку маркетингової діяльності на мезоекономічному рівні. Впровадження маркетингового забезпечення на рівні регіонів (у вигляді створення маркетингового консультаційного центру) дасть змогу підвищити рівень ефективності економічної діяльності окремих підприємств і регіону в цілому
 
Date 2013-11-06T12:19:07Z
2013-11-06T12:19:07Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 237, т. 2.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2890
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара