Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
конкурентне середовище
маркетинг маркетинговий консультаційний центр регіональна економіка державна політика функції маркетингового центру |
|
Description |
В роботі розроблено рекомендації зі створення нового маркетингового консультаційного центру на регіональному рівні, у задачі якого входить управління комерційною діяльністю підприємств, регіону на основі маркетингу, створення та реалізація проектів з розвитку, планування, контроль, оцінка й аналіз ефективності маркетингової діяльності як підприємств, так і регіону в цілому. Для впровадження нового маркетингового консультаційного центру проведено оцінку маркетингової діяльності на мезоекономічному рівні. Впровадження маркетингового забезпечення на рівні регіонів (у вигляді створення маркетингового консультаційного центру) дасть змогу підвищити рівень ефективності економічної діяльності окремих підприємств і регіону в цілому
|
|
Date |
2013-11-06T12:19:07Z
2013-11-06T12:19:07Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 237, т. 2.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2890 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
|
|