Запис Детальніше

Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject характеристика реактивного управління
характеристика проактивного управління
складові функціонування підприємства
система "споживач – підприємство – партнер"
 
Description В роботі описані види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища) і проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проактивне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємства
 
Date 2013-11-06T12:43:48Z
2013-11-06T12:43:48Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2008. – № 1 (20).
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України