Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
характеристика реактивного управління
характеристика проактивного управління складові функціонування підприємства система "споживач – підприємство – партнер" |
|
Description |
В роботі описані види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища) і проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проактивне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємства
|
|
Date |
2013-11-06T12:43:48Z
2013-11-06T12:43:48Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2008. – № 1 (20).
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
|
|