Запис Детальніше

Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject маркетинг
промислове підприємство
маркетингова стратегія
система "споживач – підприємство – партнер"
конкурентоспроможність
спроможність споживача
 
Description В роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.
 
Date 2013-11-07T12:33:27Z
2013-11-07T12:33:27Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239, т. 4.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2894
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара