Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
маркетинг
промислове підприємство маркетингова стратегія система "споживач – підприємство – партнер" конкурентоспроможність спроможність споживача |
|
Description |
В роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.
|
|
Date |
2013-11-07T12:33:27Z
2013-11-07T12:33:27Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239, т. 4.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2894 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
|
|