Запис Детальніше

Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства
Definition of efficiency of use of industrial potential of the machine-building enterprise
 
Creator Перерва, Петро Григорович
Побережна, Наталія Миколаївна
Pererva, P. G.
Poberezhna, N. M.
 
Subject ефективність внутрішня
ефективність зовнішня
парадигма ресурсна
ресурс іміджевий
efficiency
industrial potential
internal efficiency
external efficiency
resource paradigm
image resource
 
Description В статті запропоновано визначати ефективність виробничого потенціалу з її розподілом на внутрішню та зовнішню. Визначено систему показників зовнішньої та внутрішньої ефективності використання виробничого потенціалу промислового підприємства у відповідності з ресурсною парадигмою щодо матеріальних, фінансових, людських, інформаційних ресурсів. Особливу увагу приділено такому виду інформаційних ресурсів як іміджевий, що характеризує образ підприємства, який склався у постачальників, споживачів, конкурентів, державних органів управління.
In article is offered to determine efficiency of industrial potential with its distribution on internal and external. The system of parameters external and an internal efficiency of use of industrial potential of the industrial enterprise according to a resource paradigm concerning material, financial, human, information resources is certain. The special attention is given to such kind of information resources as image which characterizes the image of the enterprise which has developed at suppliers, consumers, competitors, the state controls.
 
Date 2014-01-09T08:55:47Z
2014-01-09T08:55:47Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Перерва П. Г. Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства / П. Г. Перерва, Н. М. Побережна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 191-198.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3473
 
Language uk
 
Publisher ВТД "Університетська книга"