Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства
Definition of efficiency of use of industrial potential of the machine-building enterprise |
|
Creator |
Перерва, Петро Григорович
Побережна, Наталія Миколаївна Pererva, P. G. Poberezhna, N. M. |
|
Subject |
ефективність внутрішня
ефективність зовнішня парадигма ресурсна ресурс іміджевий efficiency industrial potential internal efficiency external efficiency resource paradigm image resource |
|
Description |
В статті запропоновано визначати ефективність виробничого потенціалу з її розподілом на внутрішню та зовнішню. Визначено систему показників зовнішньої та внутрішньої ефективності використання виробничого потенціалу промислового підприємства у відповідності з ресурсною парадигмою щодо матеріальних, фінансових, людських, інформаційних ресурсів. Особливу увагу приділено такому виду інформаційних ресурсів як іміджевий, що характеризує образ підприємства, який склався у постачальників, споживачів, конкурентів, державних органів управління.
In article is offered to determine efficiency of industrial potential with its distribution on internal and external. The system of parameters external and an internal efficiency of use of industrial potential of the industrial enterprise according to a resource paradigm concerning material, financial, human, information resources is certain. The special attention is given to such kind of information resources as image which characterizes the image of the enterprise which has developed at suppliers, consumers, competitors, the state controls. |
|
Date |
2014-01-09T08:55:47Z
2014-01-09T08:55:47Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Перерва П. Г. Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства / П. Г. Перерва, Н. М. Побережна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 191-198.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3473 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ВТД "Університетська книга"
|
|