Запис Детальніше

Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння
 
Creator Сукачов, Іван Іванович
Sukachov, I. I.
 
Subject сумішоутворення палива
згоряння палива
моделювання
дизелебудування
форсовані дизелі
forced diesels
descriptions of fuels
injection of fuels
combustion chamber
design
 
Description Дисертація присвячена вивченню особливостей процесів сумішоутворення і згоряння у форсованих дизелях та вибору раціональних параметрів характеристик вприскування палива і форми камери згоряння. Об'єктом дослідження є процеси сумішоутворення та згоряння в судових і тепловозних дизелях типу ЧН25/27, ЧН25/34, ЧН26/34, ЧН26/27 і ЧН32/32. Розглянуті специфіка і особливості процесів сумішоутворення і згоряння у форсованих дизелях. Виявлені основні причини зниження швидкостей випаровування і згоряння збільшених циклових порцій палива і визначені методи і способи узгодження характеристик вприскування палива і форми камери згоряння. Розроблені математична модель циклу дизеля, комплекс програмного забезпечення для розрахунку робочого процесу, в тому числі, характеристик вприскування палива, розподілу палива в струмені та камері згоряння, характеристик сумішоутворення і згоряння. Виконані розрахунково-експериментальні дослідження для погодження характеристик вприскування палива і камер згоряння, які дозволили обгрунтовано вибрати раціональні параметри паливної апаратури, характеристик вприскування палива і форми камери згоряння, що забезпечили зниження експлуатаційної витрати палива в досліджених дизелях на 1,5-3%.
Dissertation is devoted to the study of features of processes formations of working mixture and combustion in the forced diesels and choice of rational parameters of descriptions of injection of fuel and form of combustion chamber. It is a research object judicial Ships and diesel engines diesels of dimension: 25/27, 25/34, 26/34, 26/27 and 32/32. A specific and features of processes of formations of working mixture and combustion is considered in the forced diesels. The found out the principal reasons of decline of speeds of evaporation and combustion of megascopic cyclic portions is fuels and certain methods and methods of concordance of descriptions of injection of fuel and form of combustion chamber. Developed mathematical model of cycle of diesel, complex of software for the calculation of working process, in that number, descriptions of injection of fuel, division of fuel in a stream and combustion, descriptions of formations of working mixture and combustion chamber. Executed calculation-experimental researches for the concordance of descriptions of injection of fuel and chambers combustions, which allowed grounded to choose the rational parameters of fuel apparatus, descriptions of injection of fuel and form of combustion chamber, which provided the decline of operating cost of fuel in the explored diesels on 1,5-3%.
 
Date 2014-01-13T09:31:04Z
2014-01-13T09:31:04Z
2005
 
Type Learning Object
 
Identifier Сукачов І. І. Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Іван Іванович Сукачов ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2005. – 21 с.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3555
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"