Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
стратегія проактивна
менеджмент продукція діагностика аналіз комплексний споживачі |
|
Date |
2014-02-17T11:56:38Z
2014-02-17T11:56:38Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі "споживач – підприємство – партнер" / Д. В. Райко // Наукові праці ДонНТУ. Сер. : Економічна. - Донецьк : ДонНТУ, 2008. - Вип. 34-3 (138).
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4192 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|