Запис Детальніше

Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject стратегія проактивна
менеджмент
продукція
діагностика
аналіз комплексний
споживачі
 
Date 2014-02-17T11:56:38Z
2014-02-17T11:56:38Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі "споживач – підприємство – партнер" / Д. В. Райко // Наукові праці ДонНТУ. Сер. : Економічна. - Донецьк : ДонНТУ, 2008. - Вип. 34-3 (138).
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4192
 
Language uk
 
Publisher Донецький національний технічний університет