Методологічний підхід до оцінювання готовності споживачів
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічний підхід до оцінювання готовності споживачів
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
маркетинг
планування стратегічне лояльність споживача продукція лояльність поведінкова лояльність афектна задоволеність споживача |
|
Date |
2014-02-18T13:46:32Z
2014-02-18T13:46:32Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання готовності споживачів / Д. В. Райко // Экономика Крыма. – 2009. – № 27. – С. 12-15.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4247 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского
|
|