Запис Детальніше

Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами
The economy-mathematical model of information interaction company’s budget with the partners and consumers the developing
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
 
Subject процес виробничий
конкурентоспроможність
привабливість бізнесова
готовність споживача
продукція
оптимальність прибутку
economy-mathematical model
information interaction
partners
consumers
 
Description Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Маючи оцінки цих параметрів можна одержати оцінки обсягів виробництв, споживання, поставок від партнерів, які відповідають критерію оптимальності (max) прибутку та обмежені за об'єктами виробництва, поставок, споживання, а також прийнятих концепцій.
Model of interaction of the system «enterprise - consumer - partner» considers a parity of economic parameters of processes of manufacture, deliveries and distributions of production, including an estimation of competitiveness of enterprise, business partner’s attractiveness, consumer’s willingness for consumption. Having estimations of these parameters, it is possible to obtain estimations of volumes of manufactures, consumption, deliveries from partners, according to criterion of optimality (max) of profits, and it is limited by objects of manufacture, deliveries, consumption and to the accepted conceptions.
 
Date 2014-02-19T13:13:46Z
2014-02-19T13:13:46Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Вісник Запорізького нац. ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Запоріжжя : ЗНУ, 2010. – № 2 (6). – С. 144-150.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4277
 
Language uk
 
Publisher Запорізький національний університет