Запис Детальніше

Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
Definition of marketing activities of industrial enterprises
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
 
Subject теорія розвитку
взаємозв'язок
ефективність
взаємодія інформаційна
протиріччя
суперечності
партнери
споживачі
development
marketing activities
industrial enterprise
contradictions
 
Description Удосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.
Improved categories of the theory of development, namely: the definition of marketing, the distinction which is focusing on: the relationship between actors, the effectiveness of life of the enterprise, information and interaction based on solving the existing conflicts that arise in of interaction with the most influential actors of the internalenvironment, such as partners and consumers; classification differences in terms of their impact on marketing activities for more theoretically grounded and practically important characteristics: type of environment (external, internal conflicts), the level of complexity, the possibility of solution 'Liabilities, priority resolution; classification of factors influencing the development of the new classification attributes: of nature, essence or kontekstnist transformations patency (display) process.
 
Date 2014-02-20T09:34:23Z
2014-02-20T09:34:23Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3, т. 1. - С. 109-117.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4296
 
Language uk
 
Publisher ВТД "Університетська книга"