Запис Детальніше

Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху
 
Creator Сахно, В. П.
Поляков, В. М.
Глінчук, В. М.
Босенко, В. М.
 
Subject автопоїзд
напівпричіп
причіп
маневр
road-train
semitrailer
trailer
equations
stability
manoeuvre
slip angle
 
Description Проведена порівняльна оцінка показників стійкості руху триланкових автопоїздів різних компонувальних схем у неусталених режимах руху. Пропонується розглядати питання стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху на прикладі автопоїзда типу «B-Duble». Зроблено висновок про те, що на неусталених режимах руху триланковий автопоїзд типу „BDouble” має кращі показники стійкості у порівнянні з автопоїздами інших компонувальних схем – з напівпричепом на підкатному візку „Dolly”, сідельно-причіпним і причіпним з двома причепами.
There have been suggested to consider the matters of stability for trimeric road-trains in unstable state of movement by the example of trimeric road-train “B-Duble” type. Have been drown a conclusion that the trimeric road-train “B-Duble” type provide with best indicators of stability in unstable state of movement in comparison with road-trains – with semitrailer on movable truck “Dolly”, with saddle-trailed and trailed with two trailers.
 
Date 2014-06-02T11:17:43Z
2014-06-02T11:17:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху / В. П. Сахно [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 8 (1051). – С. 40-46.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6994
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"