Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства
|
|
Creator |
Данько, Тарас Володимирович
Волікова, Марія Василівна |
|
Subject |
маркетингові затрати підприємства
ефективність маркетингової діяльності |
|
Description |
В статті проаналізовані сучасні підходи до класифікації маркетингових затрат підприємства, виділені їх недоліки та зроблено їх уточнення на основі досвіду зарубіжних та вітчизняних вчених для вирішення проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.
The paper analysis the modern approaches to classification of marketings expenses at enterprises and their applicability to marketing performance measurement. The appropriate recommendations on adopting reviewed classifications to the marketing efficiency assessment are suggested |
|
Date |
2014-06-05T14:45:18Z
2014-06-05T14:45:18Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данько Т. В. Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства / Т. В. Данько, М. В. Волікова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 16. – С. 101-107.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7229 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|