Запис Детальніше

Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства
 
Creator Данько, Тарас Володимирович
Волікова, Марія Василівна
 
Subject маркетингові затрати підприємства
ефективність маркетингової діяльності
 
Description В статті проаналізовані сучасні підходи до класифікації маркетингових затрат підприємства, виділені їх недоліки та зроблено їх уточнення на основі досвіду зарубіжних та вітчизняних вчених для вирішення проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.
The paper analysis the modern approaches to classification of marketings expenses at enterprises and their applicability to marketing performance measurement. The appropriate recommendations on adopting reviewed classifications to the marketing efficiency assessment are suggested
 
Date 2014-06-05T14:45:18Z
2014-06-05T14:45:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Данько Т. В. Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства / Т. В. Данько, М. В. Волікова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 16. – С. 101-107.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7229
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"