Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
|
|
Creator |
Косенко, Олександра Петрівна
Старицька, Н. Ю. |
|
Subject |
маркетингові технології
краудсорсинг краудфандиндінг генерація ідей мінімізація витрат Інтернет-технології marketing technology crowdsourcing idea generation cost minimization Internet technologies |
|
Description |
Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.
The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfounding |
|
Date |
2014-09-17T10:42:00Z
2014-09-17T10:42:00Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Косенко О. П. Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій / О. П. Косенко, Н. Ю. Старицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 93-98.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8836 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|