Запис Детальніше

Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
 
Creator Косенко, Олександра Петрівна
Старицька, Н. Ю.
 
Subject маркетингові технології
краудсорсинг
краудфандиндінг
генерація ідей
мінімізація витрат
Інтернет-технології
marketing technology
crowdsourcing
idea generation
cost minimization
Internet technologies
 
Description Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.
The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfounding
 
Date 2014-09-17T10:42:00Z
2014-09-17T10:42:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Косенко О. П. Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій / О. П. Косенко, Н. Ю. Старицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 93-98.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8836
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"