Запис Детальніше

Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України
 
Creator Міщенко, Володимир Акимович
Гарбуз, Н. П.
 
Subject промисловість кондитерська
вироби кондитерські
ринок
експорт
імпорт
marketing strategy
confectionery industry
market
export
import
 
Description В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.
In the article influence of external factors is probed at forming of marketing strategy the enterprises of pastry industry.
 
Date 2014-09-18T07:18:03Z
2014-09-18T07:18:03Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Міщенко В. А. Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України / В. А. Міщенко, Н. П. Гарбуз // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 69 (1042). – С. 150-155.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8861
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"