Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України
|
|
Creator |
Міщенко, Володимир Акимович
Гарбуз, Н. П. |
|
Subject |
промисловість кондитерська
вироби кондитерські ринок експорт імпорт marketing strategy confectionery industry market export import |
|
Description |
В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.
In the article influence of external factors is probed at forming of marketing strategy the enterprises of pastry industry. |
|
Date |
2014-09-18T07:18:03Z
2014-09-18T07:18:03Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міщенко В. А. Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України / В. А. Міщенко, Н. П. Гарбуз // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 69 (1042). – С. 150-155.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8861 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|