Запис Детальніше

Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху
 
Creator Черв'яков, С. Ю.
Любарський, Борис Григорович
Єріцян, Б. Х.
Глєбова, М. Л.
Клименко, О. В.
Івахненко, В. М.
 
Subject залізничний транспорт
електрорухомий склад
ЕРС
режими руху потягу
моделювання руху
стратегія керування
перехідні процеси
modes of the train
motion simulation
strategy management
transients
 
Description В роботі розглядається методика вибору режимів руху момент при розробці нових електрорухомих складів (ЕРС) та при моделюванні руху виникає та стратегія керування для математичної моделі руху потягу. Для створення ефективного керівного сигналу для руху потягу крім визначення можливих режимів руху розроблена стратегія керування. Виведені 5 режимів руху та умови їх зміни такі як: рух з максимальною силою тяги, що реалізується; рух на вибігу; рух з максимальною силою гальмування, що реалізується; рух при роботі електроприводу з максимальним ККД в режимі тяги та рух при роботі електроприводу з максимальним ККД в режимі гальмування. Стратегія враховує потрібні обмеження по швидкості, прискоренню та розкладу руху. Стратегія дозволяє мінімізувати енергетичні затрати з урахуванням наведених обмежень на заданій ділянці шляху.
Currently the development of new electric rolling stock (ERS) and motion modeling raises the question of controlling the modes of motion. This paper describes the method of selecting motion modes and its’ switching strategy for mathematical model of train’s motion. To create an effective control signals for the train apart from identifying possible modes of movement strategy of control. 5 modes of motion are derived and their conditions change such as traffic with a maximum pulling force that is realized; movement to overrun; movement with maximum braking force that is realized; movement when operating the electric drive with maximum efficiency using traction and movement when working with maximum efficiency electric braking mode. The strategy considers velocity, acceleration restrictions and schedule. The strategy allows to minimize energetically costs of movement considering mentioned restrictions on the given path.
 
Date 2014-10-06T12:00:30Z
2014-10-06T12:00:30Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху / С. Ю. Черв'яков [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 22 (1065). – С. 62-66.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9233
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"