Запис Детальніше

Мінімізація ризиків купонного маркетингу

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мінімізація ризиків купонного маркетингу
 
Creator Сударкіна, Світлана Петрівна
Плотніков, Ф. М.
Грабовенко, Є. В.
 
Subject стимулювання збуту
купон
акції
споживач
посередник
сертифікати
 
Description В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасників
 
Date 2014-10-14T06:38:47Z
2014-10-14T06:38:47Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Сударкіна С. П. Мінімізація ризиків купонного маркетингу / С. П. Сударкіна, Ф. М. Плотніков, Грабовенко Є. В. // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 33 (1076). – С. 181-187.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9438
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"