Мінімізація ризиків купонного маркетингу
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мінімізація ризиків купонного маркетингу
|
|
Creator |
Сударкіна, Світлана Петрівна
Плотніков, Ф. М. Грабовенко, Є. В. |
|
Subject |
стимулювання збуту
купон акції споживач посередник сертифікати |
|
Description |
В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасників
|
|
Date |
2014-10-14T06:38:47Z
2014-10-14T06:38:47Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сударкіна С. П. Мінімізація ризиків купонного маркетингу / С. П. Сударкіна, Ф. М. Плотніков, Грабовенко Є. В. // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 33 (1076). – С. 181-187.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9438 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|