Запис Детальніше

Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі
 
Creator Глухова, Світлана Вячеславівна
Кильницька, Є. В.
 
Subject будівельна галузь
інноваційна діяльність
будівельна продукція
ієрархічна модель
споживча привабливість
ефективність
build industry
innovative activity
consumer attractiveness
hierarchical model
efficiency
 
Description У статті подана багатокритеріальну модель споживчого вибору, яка дозволяє оцінити привабливість інноваційної будівельної продукції з позиції споживача за сукупністю показників ще на етапі розробки інновації, що сприятиме мінімізації відповідних ризиків та підвищенню ефективності інноваційної діяльності будівельної галузи в цілому.
The multicriterion model of consumer choiceis presented in the article, which allows to estimate the attractiveness of innovative products from position of user on the aggregate of indexes yet on the stage of development of innovation, that is instrumental in minimization of the proper risks and increase of efficiency of innovative activity of a build industry on the whole.
 
Date 2014-10-22T10:03:21Z
2014-10-22T10:03:21Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Глухова С. В. Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі / С. В. Глухова, Є. В. Кильницька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 175-180.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9681
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"