Обґрунтування поняття "дестинація ділового туризму"
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування поняття "дестинація ділового туризму"
|
|
Creator |
Леонт'єва, Ю. Ю.
|
|
Subject |
атракція
доступність комфорт посередники business tourism destination attraction availability comfort mediators |
|
Description |
Розглянуто поняття «діловий туризм» та «дестинація». Обґрунтоване поняття «ділова туристична дестинація». Визначено, що «дестинація ділового туризму» – це певне місце: країна, регіон, місто, або готель, діловий центр, що має певну привабливість для ділових поїздок, включає ресурси категорій «атракція», «доступність», «комфорт», «посередники», є метою подорожі й доступна з погляду транспортних комунікацій.
A concept «business tourism» is considered and «destination». Grounded concept «business tourist destination». Certainly, that «destination of business tourism» is a certain place: country, region, city, hotel, business center, that has a certain attractiveness for business trips, «attractions», «access», «amenities», «ancillary services» includes the resources of categories, is the purpose of trip and accessible from point of transport communications. |
|
Date |
2015-01-17T16:31:41Z
2015-01-17T16:31:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Леонт'єва Ю. Ю. Обґрунтування поняття "дестинація ділового туризму" / Ю. Ю. Леонт'єва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 103-107.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11761 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|